سال ۱۴۰۱ هم داره تموم میشه ولی خبری از تو نیست داداش سامان. راستش تو این یکسال هربار اومدم وب به امید اینکه ی پیامی از تو باشه ولی نبود.دلم برات خیلی تنگ شده،گفتی میری آلمان برای درمان و برمیگردی .از اونجا بهم پیام میدادی گفتی با عمو اونجا هستی و یکم درمانت زمان میبره.چقدر این زمان طولانی شد!!پس کجایی سامان ،کی میخوای برگردی، من همچنان منتظرم تا ی خبر از حال خودت بدی دلنوشته ها من...
ما را در سایت دلنوشته ها من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 7