اینو همیشه از من آویزه گوشت کن
دنیا رو هرجوری بگیری همون جور می گذره
اگه سخت بگیری برات سخت میگذره
اگه راحت بگیریش می بینی که این دو روز زندگی ارزش اینقدر حرص خوردن و غم رو نداره
یکمی بیخیالی طی کن
ذهنت رو آزاد کن فقط به چیزای خوب زندگیت فکر کن
افکار منفی رو از ذهنت دور کن
به خدا ارزش نداره
دو روز دیگه می شینی حسرت می خوری که چرا روزهای زندگیم اونجوری گذشت
به ندای قلبت گوش کن بذار قشنگیای زندگیت بیشتر جلوه کنه
ما را در سایت دلنوشته ها من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 16