چه خوب می شد
یک دور، دور خودت بگردی،
دور و برت را کامل نگاهی بیندازی،
کمی خیالت را دست کاری کنی
و جایی برایم گوشه ی دلت بگذاری
جایی که جای هیچ کس نیست
همان گوشه ی خالی دلت
که هیچ کس پیدایش نمی کند،
هیچ کس
آنجا را برای من کنار بگذاري...
دلنوشته ها من...ما را در سایت دلنوشته ها من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 44