گاهی یاد موهای بهم ریخته و صورت بی آرایشتم می افتم
دستم رو میزارم روی صورتم و یواش و با ناز میگم
اینطوری نگاه نکن زشت شدم
تو هم خم میشدی و در گوشم یواش تر میگفتی
تو با آرایش و بی آرایش جان منی
چندیست که دلتنگ این حرفاتم ولی خب...
دلنوشته ها من...ما را در سایت دلنوشته ها من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 47