
xa0...
ادامه مطلب
گاهی یاد موهای بهم ریخته و صورت بی آرایشتم می افتمxa0 دستم رو میزارم روی صورتم و یواش و با ناز میگم xa0اینطوری نگاه نکن زشت شدمxa0 تو هم خم میشدی و در گوشم یواش تر میگفتی تو با آرایش و بی آرایش جان منیxa0 چندیست که دلتنگ این حرفاتم ولی خب... ...
ادامه مطلب
xa0 داداش که داشته باشی... یکی هست که وقتی ناراحتی تنها امیدت اینه که اون باورت داره و منتظر شندن حرفاته داداش که داشته باشی...xa0 یکی هست که با وجود اینکه حرفات تکرارین و همش غر زدنن انکار میکنه و میگه بگو داداش که داشته باشی... یکی هست خطاهاتو که براش میگی عصبی میشه و رگ غیرتش به جوش میاد داداش که داشته باشی... یکی هست که اعصاب خوردت رو سر اون خالی میکنی و اون آرومت میکنه داداش که داشته باشی... یکی هست که لب و لوچه آویزونت رو به لبخند تبدیل میکنه با حرفاش داداش که داشته باشی... یکی هست وقتی یه...
ادامه مطلب